Veelgestelde vragen

Zijn er kosten verbonden aan de afhaling in de winkel?

Een afhaling in ons afhaalpunt is steeds gratis.

Hoe lang blijft mijn bestelling liggen?

We houden je bestelling 14 dagen klaar voor afhaling. Mocht je bestelling na 14 dagen nog niet afgehaald zijn, dan nemen we contact met je op.

Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Jouw producten staan klaar wanneer je van ons een mail ontvangen hebt waarop staat dat uw bestelling bij DK Pools BV is verzonden of klaar ligt in ons afhaalpunt.  Vanaf dan kan je langskomen om je bestelling af te halen. Hou wel rekening met de dagen en uren dat ons afhaalpunt geopend is.

Waar en op welke dagen kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Adres van ons afhaalpunt:
DK-Pools BV
Hoge Baan 54C
2960 Sint Job in ‘t Goor (Brecht)

Openingsuren van ons afhaalpunt:
Periode van 1 april tot 30 september: WO 18.00-20.00u – VR 17.00-20.00u – ZA 10.00-13.00u
Periode van 1 oktober tot 31 maart: MA/VR 18.00-20.00u

Wat als een deel van de zending beschadigd is?

Dan willen wij hiervoor eerst en vooral onze excuses aanbieden. We doen er alles aan om onze pakketten zo goed mogelijk te verpakken. Toch kan het pakket schade oplopen tijdens het transport. Neem foto’s van het beschadigde product en stuur die samen met een beschrijving door naar webshop@dkpools.be. Wij bekijken de schade en zorgen voor een gepaste oplossing.

Wat gebeurt er met mijn bestelling na het afronden van de betaling?

Eerst wordt je betaling gecontroleerd door de betalingsprovider, na hun goedkeuring van je betaling, gaan wij aan de slag. Dat is een kwestie van enkele minuten. Je bestelling wordt de dag na je bestelling verwerkt en klaar gemaakt voor verzending. Je ontvangt een mailtje op het moment dat het pakket klaar staat voor de transporteur. Die transporteur komt elke dag langs om de bestellingen op te halen en naar hun verdeelcentrum te brengen. De daaropvolgende dag wordt je pakket geleverd, ongeveer 48u na je bestelling.

Ik wens een cadeaubon te schenken aan iemand, hoe werkt dit juist?

Met een cadeaubon kan men een bedrag van 25€, 50€ of 75€ van het aankoopbedrag in mindering brengen in onze webshop. Wij bezorgen u de cadeaubon code, deze kan u éénmalig gebruiken. Ze staat vermeld op de factuur die u van ons ontvangt bij de aankoop van een cadeaubon. De persoon die deze aankoopcode wil gebruiken zal in de winkelwagen van onze webshop deze cadeaubon code moeten ingeven. Na ingave van de cadeaubon code zal automatisch in de webshop een bedrag van 25€, 50€ of 75€ in mindering gebracht worden van het totaalbedrag.

Moet ik transportkosten betalen voor de levering van mijn bestelling?

Heb je een bestelling met een waarde van meer dan €150 dan leveren we die gratis aan huis. De enige uitzondering is de levering van grote en zware producten. Deze worden geleverd door DHL. Heb je een bestelling met een waarde van minder dan €150 dan leveren we die aan huis voor een prijs vanaf  €7.95, afhankelijk van het gewicht. Voor een afhaling in ons afhaalpunt hoef je natuurlijk niet te betalen, dat is steeds gratis.

Hoe doe ik een retouraangifte?

Een retourzending geef je aan door een mail te sturen naar webshop@dkpools.be zodat wij op de hoogte zijn van uw retourzending. Na ontvangst van uw mail zullen wij u direct een bericht sturen om duidelijke afspraken te maken zodat deze retourzending zonder veel problemen afgehandeld kan worden.

Welke retourvoorwaarden zijn van toepassing?

Is het product niet wat je verwachtte? Of werkt het niet? Dan willen we je graag verder helpen.
Wil je een product retourneren, geen probleem want je hebt 14 kalenderdagen bedenktijd. Tot 14 kalenderdagen na de ontvangst van je product kan je het product aanmelden voor retour.
Wil je het product ruilen? Stuur dan een mail naar webshop@dkpools.be en zullen samen de beste oplossing zoeken om dit zonder veel problemen verder af te handelen.